Strapdag

De dagelijkse functionele verplaatsing naar school te voet of met de fiets doen, heeft een impact op vlak van milieu, mobiliteit en het is bovendien gezond voor je kind! Het organiseren van de actie kan een eerste stap zijn om ouders en kinderen te sensibiliseren en om na te denken over hun mobiliteitsgedrag. Het initiatief toont op een leuke wijze aan dat te voet of met de fiets naar school gaan bijdraagt tot een betere mobiliteit en verkeersveiligheid.

Wegwijs

Om alles in goede banen te leiden,  zijn afspraken essentieel. Wij bundelden deze voor u in drie documenten:
1. Opvoedingsproject (schoolbrochure deel 1)
2. Onderwijsregelgeving (schoolbrochure deel 2)
3. Wegwijs (schoolbrochure deel 3)

U kan deze documenten terugvinden via de knop DOCUMENTEN en vervolgens in de map INFORMATIEVE DOCUMENTEN.

Volgende onderwerpen vindt u in de WEGWIJS terug.

1. Contacten

2. Organisatie

3. Samenwerking

4. Inschrijvingen van leerlingen

5. Organisatie van de leerlingen- groepen

6. Afwezigheden

7. Eén of meerdaagse schooluitstappen

8. Schooltoelage en studiedagen

9. Getuigschriften basisonderwijs

10. Onderwijs aan huis

11. Orde- en tuchtmaatregelen

13. Geldelijke en niet geldelijke ondersteuning

14. Vrijwilligers

15. Welzijnsbeleid

16. Omgangsvormen

17. Echtscheiding

18. Revalidatie / Logopedie

19. Kleding

20. Persoonlijk materiaal

21. Pivacy

22. Infobrochure onderwijsregelgeving

23. Engagementsverklaring

Vakantiedagen

Uitleg over de nieuwe uurregeling in de LS

Goedkeuring opvoedingsproject en Wegwijs

Winnaar van ...

Winnaar bronzen medaille verkeer
Winnaar als Bingelschool
Wij zijn een MOS-school
Telefoonnummer school

Diashow

  • Afbeelding 052.jpg
  • dsc01736.jpg
  • dsc01737.jpg
  • dsc01738.jpg
  • dsc01762.jpg
  • dsc01763.jpg
  • DSCN4427.jpg
  • IMG_0124.jpg
  • IMG_0135.jpg
  • IMG_0168.jpg
  • IMG_0952.jpg
  • M3D22005_1118AC.jpg

Kalender

oktober 2018
zmdwdvz
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright © Patrick Liesenborghs 2014. All Rights Reserved.